לידים הלוואות לעסקים

 צוות בי פירסט

צוות בי פירסט

לידים איכותיים: אם ספקי הלוואות חשבו שייצור לידים להלוואות זה קשה, ייצור לידים איכותיים להלוואות לעסקים בערבות המדינה…זה חלום בלהות שיווקי לכל מי שאינו משתמש בשיווק מבוסס תוצאות!

ספקי הלוואות יודעים זאת היטב. לייצר לידים חמים, איכותיים ורלוונטים לדסק המכירות שלהם, ברוב המקרים, הופך לסיוט מתמשך של חוסר וודאות של הספק כמות הלידים לאנשי המכירות וחשוב עוד יותר…איכות הלידים ואחוזי המרה.

מייצרים לידים מדאטה ישן

לו ספקי ההלוואות בישראל יכלו למחזר אשפה כמו שהם מצליחים למחזר דאטה במטרה לייצר לידים איכותיים, ישראל הייתה המדינה הנקייה בעולם.

לצפות ולקוות ללידים איכותיים מרשימות ישנות, אפקטיבי כמו הכנת לימונדה מקליפות לימון.

כל שף המכבד את עצמו יאמר לכם שמנת אוכל מנצחת, תמיד תלויה בחומרי הגלם שלה ולכן, אם עובדים עם רשימות ישנות, מדוע שנצפה לתוצאות מרשימות?

אחוזי המרה בעזרת לידים קרים

ישנם ספקי הלוואות שנעזרים בסוכנויות שיווק דיגיטליות ומקבלים בתמורה עבור שיווק יקר, לידים קרים וישנים בטוענה שהם לידים חמים.

בסופו של יום, כשכל העול השיווקי נופל על ספק ההלוואות, לסוכנות השיווק אין מוטיבציה מספקת, כדי לייצר עבורו לידים חמים ואיכותיים.

אם נחשוב לרגע ונבין איך זה עובד:

הלקוח משלם לסוכנות שיווק דיגיטלי:

  • 10,000 ש"ח-20,000 ש"ח עבור הקמה של מערך שיווק.
  • 5000 ש"ח-10,000 ש"ח בכל חודש בחודשו עבור שירותי הסוכנות.
  • 2000 ש"ח-5,000 ש"ח בחודש עבור תקציב פרסום עבור מערך השיוווק.

כשכל העול הכלכלי נופל על הלקוח, לסוכנות השיווק אין מחוייבות אישית ו-או מקצועית עבור איכות הלידים ויותר מפעם אחת, אנחנו נגלה שסוכנויות שיווק כמו אלה, מעגלים פינות ומספקים לידים ישנים וקרים, מימים קודמים ולפעמים משבועות קודמים ומעבירים אתם ללקוח כ-"ליד חם" מהיום. מדוע? כי בימים בהם תפוקת הקמפיין חלשה ועליהם לפשול שרוולים ולעבוד קשה בקמפיין, עדיף להם לקחת לידים ישנים שלא השתמש הלקוח ולהגיש לו אותם כחדשים.

מה קורה כשסוכנות השיווק לוקחת ומסירה מספק ההלוואות את כל העול הכלכלי של כל מערך השיווק?

הרי שלא צריך להיות גאון הדור כדי להבין שאם סוכנות השיווק לוקחת על עצמה את כל הסיכון הכלכלי, רמת המחויבות שלה גדלה משמעותית. אחרי הכל, התוצאה (הליד) חייבת להיות, לא פחות ממושלמת כי מי שמשלם על טיב ואיכות הליד בסופו של דבר זו הסוכנות השיווק ולא הלקוח שלה.

לכן- למרות בישראל ישנם מספר קטן מאוד של סוכנויות שיווק מסוג זה אבל במידה וניתן לאתר אחת, כדאי מאוד להחזיק אותה קרוב ללב מפני שרק סוכנויות שיווק הטובות ביותר בתעשייה יכולות להרשות לעצמן לקחת את כל הסיכון השיווקי עליהן ולספק לידים איכותיים ללקוחותיהם.

בי-פירסט. סוכנות שיווק מבוסס תוצאות המובילה בישראל.

שיטת שיווק מבוסס תוצאות היא שיטה בה ספק הלוואות (במקרה שלנו) יכול ליהנות מכל היתרונות של שיש לשיווק דיגיטלי להציע ולהסיר מעליו את כל החסרונות שבשיווק מסוג זה.

בשיטה זו- הלקוח רוכש חבילת לידים איכותיים מראש.  כמות לידים איכותיים העונה לדרישות החברה שלו והדסק המכירות שלו ונקודה זו, הוא יכול "לישון בראש שקט", בידיעה שהוא מקבל בכל יום את כמות הלידים שרכש מבעוד מועד, כשהוא יודע שכל ליד שמקבל הוא חם ואיכותי כי אחרי הכל…מי שמסתכן כאן כלכלית זה בי-פירסט.

לרכוש לידים איכותיים מהסוכנות השיווק המובילה במדינה, זה לא עוצר שם!

בי-פירסט מעניקה ללקוחותיה מערכת תמיכה עוטפת כדי שלקוחותיה יוכלו למקסם את הפוטנציאל העסקי שלהם מפני שכל לקוח של בי-פירסט, ללא יוצאים מהכלל, בשלב מסוים מוצא עצמו בצומת דרכים בה אינו יכול לעמוד בקצב גידול הלידים.

חלק משירותי התמיכה שבי-פירסט מעניקה ללקוחותיה:

  • תיאום פגישות במיקור חוץ– לא צריך לבנות דסק מכירות בשביל לסגור עסקאות.
  • הדרכת מכירות– לימודי הדרכת מכירות לאנשי מכירות חדשים וקיימים לפי המודל העסקי של העסק ושל מערך השיווק שלו.
  • צילומי חוץ– לחשוף את פני החברה במדיה החשובה והאפקטיבית ביותר בעולם המקוון.
  • הטמעת מערכות בקרה וניהול– מערכות מתקדמות לשימור הגדלת מחזור המכירות ושיכפולו. 
 

 אם אתם מעוניינים לדעת יותר וללמוד איך אתם יכולים להכפיל ואף לשלש את מחזור המכירות שלכם, עוד לפני שהשנה נחתמת ע"י שימוש בלידים חמים ואיכותיים, אתם מוזמנים להשאיר פרטי יצירת קשר, כאן בתחתית המסך.

הזמן עובר, ללא לידים איכותיים איך תוכל להגדיל את המחזורים?

ימים
שעות
דקות
שניות

ליצירת קשר עם חברת בי פירסט הזינו את הפרטים למטה:

לידים לעסקים קטנים
כללי
איתי ברנר

לידים לעסקים קטנים

עסק קטן מוגדר כעסק בו 5 עד 20 עובדים ומחזור המכירות של עד 20 מיליון ₪. מלבד זאת קיימים גם עסקים זהירים בהם עד ארבעה

קרא עוד »
תוסף לידים Google Ads
כללי
איתי ברנר

טופס הלידים של גוגל : חם או סתם?

בשקט יחסי הוסיפה גוגל בשנה שעברה תוסף בטא למודעות שלה שמאפשר לקבל לידים ישירות ממודעות מסוימות. לא מדובר בסוג חדש של מודעות, אלא בהרחבה למודעות

קרא עוד »
בלוג
איתי ברנר

דירוג לידים

דירוג לידים היא שיטה שבה המפרסם שמקבל לידים יכול לדרג את האיכות של הלידים שהוא מקבל. הדירוג הזה אינו מחליף את הטיוב של הלידים (אלא

קרא עוד »
כללי
איתי ברנר

קניית לייקים: חם או סתם?

בדרך כלל כאשר אנחנו מדברים על שיווק מבוסס תוצאות, אנחנו מתכוונים ללידים או תשלום על פי מכירות. במילים אחרות, מי שמוכר את המוצר או השירות

קרא עוד »

הזינו את הפרטים עכשיו ואנחנו נדאג לכם ללידים: