הלידיונר- הלוחם האולטימטיבי לייצור לידים איכותיים

 צוות בי פירסט

צוות בי פירסט

ייצור לידים איכותיים בזירה המקוונת חשפה תופעה מוזרה של סוכנויות שיווק מבוסס תוצאות שדורסות את סוכנויות השיווק הישנות וקוראים להם…"הלידיונרים"!

יותר ויותר עסקים קטנים ובינוניים מצליחים להחזיר מלחמה מול ענקי התעשייה בזכות שירותיהם של סוכנויות שיווק מבוסס תוצאות ועושים זאת במינימום השקעה כספית ונהנים מגידול מחזור מכירות של למעלה מ-32.8% כבר בחודשים הראשונים.

הרי שכולם יודעים שהאימפריה הרומית נבנתה בזכות צבא ה-"ליגיונרים" שלה, שהצליחו לרמוס כל צבא בעולם. נראה כי סוכנויות שיווק המבוססות תוצאות מצליחות לדרוס ולדחוק לפינה סוכנויות שיווק 'רגילות' בזירת הקרב המקוונת, בדיוק כמו הליגיונרים הרומים, ובונות אימפריות שיווקיות שלמות בכל יום.

מתחרים חדשים שצצים בכל יום, שנושפים בעורף של העסק שלך ואתה לא מבין מאיפה זה בא

כמעט וכל בעל עסק המשווק עצמו בזירה המקוונת שם לב בתקופה האחרונה כי צצים לנגד עיניו מתחרים חדשים, ממש משום מקום, ומצליחים "לגנוב" לו לידים…או במילים אחרות, לגנוב לו את הפרנסה.

תופעה זו מתחילה לצבור תאוצה בגלל סוכנויות שיווק מסוימות שפיתחו והתפתחו לשיטת שיווק אגרסיבית ואפקיטיבית, עצמאית ומקצועית, בה הן לוקחות את כל עלויות השיווק על עצמן ומייצרת לידים איכותיים ומוכרת אותם בחבילות ללקוחותיהן.

בצורה זו- ניתנת האפשרות לעסקים קטנים ובינוניים, שאין ביכולתם לממן ולבנות מערך שיווק מקוון יקר, לרכוש לידים איכותיים לפי דרישה ובכמות הרצויה בכל יום ו…כל היום.

רגע. מה זה בכלל ליד איכותי?

ליד למעשה הוא לקוח פוטנציאלי שהשאיר פרטי יצירת קשר לגבי רכישת שירותים ו/או מוצרים של עסק מסוים. מה שהופך ליד ל-ליד איכותי, זה כבר קשור לניסיון והמקצועיות של סוכנות השיווק.

בשיטות השיווק המקובלות והישנות, בזירה המקוונת, על בעל העסק להשקיע הון לא מבוטל של עשרות אלפי שקלים, לפני שבכלל יקבל לידו 'ליד' וגם אז, רוב הסיכויים שאותו ליד יהיה ירוד ולא איכותי.

בשיטה זו- על בעל העסק לשים את עצמו תחת חסדיה של סוכנות השיווק שמייצרת עבורו לידים, לספק לו לידים איכותיים וכדי שתוכל סוכנות זו "לספק את הסחורה", יהיה עליה לזקק את מערך השיווק (הקמפיין) ותוך ניסוי וטעייה ופרק זמן לא קצר…לידים איכותיים מתחילים להיווצר וכל זאת…על חשבון בעל העסק.

לידים איכותיים בשיטת "הלידיונרים"

מה שהבדיל את הליגיונרים הרומים לשאר הצבאות בעולם היה שזור בעצמאות הצבאית שלהם וביכולות לחימה חסרי תקדים.

חיילות רגילים תמיד תלויים בתמיכה הצבאית של הצבא כולו ובמשך שנים רבות, "חוק המספרים הגדולים" היה המרכיב העיקרי לניצחון במלחמה, עד בואם של הליגיונרים.

כך גם בזירת הקרב המקוונת. 

במקום שסוכנות השיווק תיתמך בהשקעה הכספית של בעל העסק כדי לצלוח בשדה הקרב המקוון, ה-'לידיונרים' לוקחים את כל העול הכלכלי עליהם וחוזרים לבסיס האם עם תוצאות…עם לידים איכותיים.

מה הם היתרונות  של שימוש ב-"לידיונר"?

סוכנות שיווק מבוסס תוצאות, להלן, 'לידיונר' תספק עבור בעל העסק לידים איכותיים לתחום העיסוק שלו וכל שעל בעל העסק זה לרכוש את כמות הלידים האיכותיים שהוא והעסק שלו צריכים כדי להגדיל את מחזור המכירות שלהם.

בצורת עבודה זו, בעל העסק מסיר מעצמו כל אחריות כלכלית לגבי טיב, איכות ובריאות מערך השיווק ופותר את עצמו מ-"כאבי ראש" כלכליים בכל הקשור ל-תשלומי שירות על ייצור הלידים, תשלומים על בניית מערך שיווק, תקציבי פרסום יומיים וחודשיים…בעל העסק שעובד עם 'לידיונר' לצידו פשוט רוכש חבילת לידים איכותיים חודשית ונהנה מכמות לידים איכותיים בכל יום, בלי כאבי ראש, בלי סימני שאלה….רק תוצאות מוכחות בשטח!

אז מדוע שלא כל סוכנויות השיווק הדיגיטליות יהפכו לסוכנויות שיווק מבוסס תוצאות (לידיונרים)?

כדי שסוכנות שיווק דיגיטלית תוכל לעשות צעד שכזה, יהיה עליה לקחת צעד עסקי עצום שמתלווה אליו סיכון כלכלי עצום. רק מלחשוב על צעד שכזה גורם לצמרמורת בעמוד השדרה של כל מנכ"ל סוכנות שיווק דיגיטלי. הרי שמדובר כאן בעשרות אלפי שקלים של השקעה מראש למערך שיווק ללקוח אחד בלבד. שלא לדבר על עשרות לקוחות של הסוכנות.

בנוסף- אפילו אם לסוכנות השיווק הדיגיטלית יש היכולת הכלכלית לעשות צעד שכזה, האמונה שלה בביצועיה, לצד הסיכון הכלכלי והלחצים ששילוב השניים יוצרים עצום וכאן, בשלב זה, ב-90% מהמקרים נופל הפור. 

"'לידיונר' אמיתי הוכיח את עצמו בקרב, במשך שנים רבות. את צלקות המלחמה שלו הוא עונד בגאון ובזכות ניסיון לחימה זה, הוא יכול להרשות לעצמו להאמין שבכל קרב שיהיה, לא רק שישרוד אותו אלא שיצא מצידו השני…מנצח"!

בי-פירסט. ה-'לידיונר' הוותיק בזירת הקרב המקוונת.

בי-פירסט היא סוכנות שיווק מבוסס תוצאות המובילה במדינה שסללה את הדרך בכל הקשור לייצור לידים איכותיים לבעלי עסקים בישראל.

לצד שנים ארוכות של ניסיון והצלחה מוכחת בזירה זו, בי-פירסט מצליחה, באופן קבוע להגדיל ל-87.2% מלקוחותיה את מחזור המכירות ע"י ייצור של למעלה מ-50,000 לידים איכותיים בשנה האחרונה ובכך להצליח להכפיל ולשלש את מחזור המכירות של לקוחותיה.

מה הן החסרונות של שימוש בסוכנות שיווק מבוסס תוצאות?

אותה הבעיה שהתמודדה האימפריה הרומית כשבשירותיה צבא של ליגיונרים פוקדת את בעל העסק. 

בזכות אותם ליגיונרים – ההתרחבות של האימפריה הרומית בעולם הייתה מהירה וחסרת תקדים ולכן, רומי לא יכלה להתמודד עם התרחבות בסדר גודל שכזה, היא לא נערכה לה בהתאם ומשם…הכל היסטוריה.

כך גם כשבעל עסק משתמש בשירותים של 'לידיונר'. כבר בחבילות הלידים הראשונות, הוא יתמודד עם שטף לקוחות חדשים שלא הכיר עד כה אבל ההבדל שבין שתי הדוגמאות הוא שה-'לידיונר' (במקרה שלנו 'בי-פירסט') הכין מראש מערכת תמיכה ושירותים שיעזרו לבעל העסק עם ההתרחבות הכלכלית שלו או במילים אחרות…עם הגידול במחזור המכירות שלו ולהלן מספר דוגמאות לשירותים מסוג זה:

  1. תיאום פגישות במיקור חוץ– אם עסק/חברה עבד עם מחלקת מכירות של איש אחד או שניים ולפי כמות הלידים שמקבל הוא חייב לבנות מחלקה של 10 אנשים או יותר, בי-פירסט יכולה לעזור לו להקים מחלקת מכירות מבלי שיצטרך לאכלס ולהעסיק עובדים חדשים בבית העסק. בי-פירסט תבנה עבורך CALL CENTER מבלי שתצטרך להניף אצבע. כל שתצטרך זה לממש את הפוטנציאל העסקי שלך.
  2. הדרכת מכירות- לקוח שמעוניין להרחיב את מחלקת המכירות שלו ולהעסיק אנשי מכירות חדשים והכין אותם לעבודה שוטפת במהירות האפשרית, בי-פירסט תשמח לספק עבורו שירותי הדרכת מכירות המותאמת לקוד הגנטי של העסק שלו ושל מערך השיווק שנבנה עבורו.
  3. מערכות ניתוח ובקרה-  בי-פירסט תספק עבור לקוחותיה מערכות מתקדמות של ניתוח ובקרה כדי שבעל העסק/חברה יוכלו לשכפל את ההצלחה שלהם ובכך להכפיל ולשלש את מחזור המכירות שלהם.
 

לסיכום: אם אתם בעלי עסק שמעוניינים להכפיל ולשלש את מחזור המכירות שלכם, עוד לפני שהשנה הנוכחית מסתיימת, כדאי ואף רצוי שבקרב הבא שלכם, בזירה המקוונת, תתחמשו לכם ב-לידיונר אמיתי.

כל שעליכם לעשות זה להשאיר את פרטי יצירת הקשר שלכם, כאן בתחתית המסך ואת הצעד הראשון שלכם לאימפריה השיווקית שלכם…כבר עשיתם!

הזמן עובר, ללא לידים איכותיים איך תוכל להגדיל את המחזורים?

ימים
שעות
דקות
שניות

ליצירת קשר עם חברת בי פירסט הזינו את הפרטים למטה:

לידים לעסקים קטנים
כללי
איתי ברנר

לידים לעסקים קטנים

עסק קטן מוגדר כעסק בו 5 עד 20 עובדים ומחזור המכירות של עד 20 מיליון ₪. מלבד זאת קיימים גם עסקים זהירים בהם עד ארבעה

קרא עוד »
תוסף לידים Google Ads
כללי
איתי ברנר

טופס הלידים של גוגל : חם או סתם?

בשקט יחסי הוסיפה גוגל בשנה שעברה תוסף בטא למודעות שלה שמאפשר לקבל לידים ישירות ממודעות מסוימות. לא מדובר בסוג חדש של מודעות, אלא בהרחבה למודעות

קרא עוד »
בלוג
איתי ברנר

דירוג לידים

דירוג לידים היא שיטה שבה המפרסם שמקבל לידים יכול לדרג את האיכות של הלידים שהוא מקבל. הדירוג הזה אינו מחליף את הטיוב של הלידים (אלא

קרא עוד »
כללי
איתי ברנר

קניית לייקים: חם או סתם?

בדרך כלל כאשר אנחנו מדברים על שיווק מבוסס תוצאות, אנחנו מתכוונים ללידים או תשלום על פי מכירות. במילים אחרות, מי שמוכר את המוצר או השירות

קרא עוד »

הזינו את הפרטים עכשיו ואנחנו נדאג לכם ללידים: